Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2009

Τσοπάνα Rave

Οι "Τσοπάνα Rave" δημιουργήθηκαν το 1993 στην Αθήνα απο τους Καλαντζής Δημήτρης - Φωνητικά, Σπυρόπουλος Παναγιώτης - Κιθάρα, Duru - Μπάσο και Σπυρόπουλος Νίκος - Τύμπανα. Αρχικά δίνοντας πολλά live κυκλοφορούν την πρώτη τους δισκογραφική δουλειά το 1995 με τίτλο "Η Κορνηλία". Τέλος απο το συγκρότημα έχουν περάσει και οι Διαμαντίδης Διαμαντής - Φωνητικά, Κιθάρα και Νταβέλος Παναγιώτης - Πιάνο / Πλήκτρα.

www.myspace.com/tsopanarave

Συνέντευξη με τους "Τσοπάνα rave"





Δισκογραφία...

1. "Η Κορνηλία" 1995

Είναι η πρώτη τους δισκογραφική δουλειά η οποία περιέχει το μοναδικό και γνωστό σε όλους μας τραγούδι Κορνηλία.



















1. Τσοπάνα (Κορνηλία)
2. Κορνηλία (τσοπάνα)

2. "Τσοπάνα rave" 1997

Το 1997 κυκλοφορούν την δεύτερη προσωπική τους δουλειά η οποία αγαπήθηκε και απο πολύ κόσμο.





















1. Μουτοχαπεί
2. Μίλα Ρε
3. Δεν Με Νοιάζει
4. Είμαι Καλά
5. Σαν Παράδεισος
6. Η Κορνηλία
7. Δώσε Ό,τι Έχεις
8. Εγώ Δεν
9. Τα Όνειρα Είναι Δώρα Του Ύπνου

Δώσε Ό,τι Έχεις...



3. "Τσοπάνα Rave 2" 2000






















1.
Θα Μείνω Όπως Είμαι
2. Αν Μου Κρύβεις Την Αλήθεια...
3. Ποιος Έχει Δει;
4. Προϋπήρχα
5. Ποντίκι
6. Ένα Τραγούδι Για Τον Χειμώνα
7. Με Τα Χέρια Στις Τσέπες
8. Sitting Alone In A Tiny Room
9. Το Μισό
10. Μήνυμα Του Ερυθρού Σταυρού
11. Νόστος
12. Μουσικό Κουτί (χαλασμένο)
13. Σουίτα
14. ...Πες Μου Ψέμματα Σωστά

Αν Μου Κρύβεις Την Αλήθεια...



4. "Τσοπάνα Rave ΙΙΙ" 2005

Το 2005 κυκλοφορούν την τελευταία μέχρι στιγμής δισκογραφική τους δουλειά.



























1. Ωραία Μέρα
2. Σβούρα
3. Η Καλύτερη Εποχή
4. Το Κυπελάκι
5. Συγνώμη
6. Δεν Ξέρω Τι Να Κάνω
7. Κάτι Τρέχει
8. Ποιος Είμαι Εγώ
9. Βαμβακοφυτείες
10. Μουτοχαπεί (ponohead mix)
11. Σβούρα (in vox mix)

Σβούρα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου