Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2009

Βλάσσης Μπονάτσος


Ο Βλάσσης Μπονάτσος μετά τήν διάλυση του συγκροτήματος ''Πελομα Μποκιού'' ακολουθεί σόλο καριέρα στην οποία κυκλοφορεί 5 δίσκους απο το 1976 μέχρι το 1996 με πολύ καλύ επιτυχία. Ο Βλάσσης πλέον δεν βρίσκεται κοντά μας (απεβίωσε πρόωρα στις 14 Οκτωβρίου του 2004 σε ηλικία 54 ετών. Σύμφωνα με το ανακοινωθέν ο θάνατός του οφείλεται σε «αποφρακτική οιδηματώδη λαρυγγίτιδα) αλλά με τα τραγούδια του ταξιδευουμε μαζί όπου και αν βρίσκεται.

Ακούστε τον...

Powered by eSnips.com

Δισκογραφία...


1. "Επικίνδυνη ισορροπία" 1976

Το 1976 κυκλοφορεί τον πρώτο του προσωπικό δίσκο σε μουσική Σπύρου Βλασσόπουλου και στίχους Ανδρέα Αγγελάκη.





















1.
Τη φάτσα μου βαρέθηκα
2. Επικίνδυνη ισορροπία
3. Το δωμάτιο
4. Οι πύλες
5. Επτά και τέταρτο
6. Ενα κι ένα κάνουν δυο
7. Σ' ένα ρυάκι
8. Ο Ζ Χ Ψ το ρομποτάκι
9. Ερωτικό
10. Ενα αυτοκίνητο

Τη φάτσα μου βαρέθηκα...



2. "Γενικά" 1981

Το 1981 κυκλοφωρεί τον δεύτερο προσωπικό του δίσκο.






















1.
Βιάσου
2. Μέλλουσα
3. Ασ είμαστε ειλικρινείς ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΣ
4. Επιτυχία
5. Βγάλε το μαγιό σου
6. Ο Γουιλι, ο μαύρος θερμαστής
7. Η ζωή είναι μια τρύπα
8. Μάτια μου
9. 1 2 Χ
10. Όταν οι ήρωες

Βιάσου...



3. "Παραλήρημα" 1991






















1.
Λολίτα το νυμφίβιο
2. Μεσάνυχτα
3. Δεν θα ξανακλείσω μάτι
4. προικοθήρας
5. Μεταμορφώσεις
6. Η αγάπη εκδικείται
7. Κάτω απο τους προβολείς
8. Τύχη
9. Η κυρία
10. Παραλήρημα

4. "Χαίρετε" 1996






















1. Αλεξάνδρεια
2. Δεν είναι πως δεν αγαπώ τον τόπο μου
3. Μοναξιά μου
4. Μια γυναίκα
5. Εμένα
6. Τ' αλάνια
7. Το ντουλάπι
8. Αλλη μια αγάπη
9. Αγαπάω
10. Ενας άνδρας κλαίει για σένα
11. Μια και παντοτινή
12. Τίποτα αληθινό
13. Το χειροκρότημα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου