Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2009

Νοστράδαμος

Το συγκρότημα ''Νοστράδαμος '' δημιουργήθηκε το 1971 στην Αθήνα από τους Στέλιο Φωτιάδη ,τον Ιπποκράτη Εξαρχόπουλο και την Chris King και η γνωστή σε όλους μας Δέσποινα Γλέζου (συνεργάστηκε με τον Γιώργο Ρωμανό,τον Διονύση Σαββόπουλο και τα Μπουρμπούλια) που προστέθηκε στο συγκρότημα το 1972. Η προσθύκη της Δέσποινα Γλέζου ήταν έκτακτη αφού την χρεαζόταν ώστε να λάβουν μέρος στο φεστιβάλ τραγουδιού στην Θεσσαλονίκη. Η επιτυχία δεν άργησε να ρθει στο φεστιβάλ αφού κερδίζουν το πρώτο βραβείο με το τραγούδι ''Δώσ' μου το χέρι σου''. Τέλος το 1974 αποχωρούν ο Ιπποκράτης Εξαρχόπουλος και η Chris King και αντικαταστάθηκαν, από την γνωστή σε όλους μας ηθοποιό αργότερα, Ρένα Παγκράτη και τον Μιχάλη Λαμπρόπουλο.

Δισκογραφία...

Οι ''Νοστράδαμος'' κυκλοφώρησαν μόλις έναν δίσκο το 1972 με το αρχικό σχήμα ( Στέλιο Φωτιάδη ,τον Ιπποκράτη Εξαρχόπουλο και την Chris King και την Δέσποινα Γλέζου) και πολλα 45άρια single μέχρι το 1974 όπου και διαλύθηκαν.

1. ''νοστράδαμος'' 1972

Το 1972 κυκλοφωρούν τον πρώτο τους δίσκο ο οποίος περιέχει και το τραγούδι 'Δώσ' μου το χέρι σου''.



















1.
Ατλαντίς
2. Τι συμβαίνει
3. Του χωριού το πανηγύρι
4. Παιδική σκηνή
5. Η ζωή μου
6. Δωσ΄ μου το χέρι σου
7. Ηταν δώδεκα παιδιά
8. Μη μιλάς γι' αυτούς
9. Η αθάνατη πηγή
10. SOMETHING LOST
11. Τα παραμύθια της γιαγιάς
12. Θέλω να σας τραγουδήσω

Δωσ΄ μου το χέρι σου...



Τα παραμύθια της γιαγιάς...



2. Singles 45άρια

Μετά απο την κυκλοφωρία του πρώτου δίσκου τους κυκλοφώρησαν πολλά Singles σε 45άρια πολλά απο τα οποία έγιναν αμέσως επιτυχία.

- Δώς μου το χέρι σου/Τα παραμύθια της γιαγιάς 1972
- Μαγική πολιτεία/Τι συμβαίνει 1973
- Ηταν δώδεκα παιδιά/Μη μιλάς για αυτούς 1973
- Φίλε μου/Το παιδί 1973
- Ονειρο/Δέκα μέρες πριν παιθάνω 1974
- Ελα κοντά μου/Χλωμό φεγγάρι 1974
- Και πρέπει/Ο κόσμος βουβός 1974

Τι συμβαίνει...

2 σχόλια: