Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2009

Poll

Ο Κώστας Τουρνας έγραφε τραγούδια απο πολυ μικρός πριν ακόμα πάει φαντάρος. Εκείνη την εποχή έγραφε και τραγούδια σε συνεργασία με φίλους του, ένα πολύ γνωστό είναι το "Ήλιε μου" με τον Ρόμπερτ Ουίλιαμς. Για το "Άνθρωπε αγάπα" αιτία ήταν η αντιπολεμική ταινία ματωμένες φράουλες . Το 1971, ξεκινάει πρόβες με τους POLL (ο Robert Williams, ο Σταύρος Λογαρίδης και ο Κώστας Παπαιωάννου) . Οι POLL καταφέρνουν με τα τραγούδια "Άνθρωπε αγάπα", "Έλα Ήλιε μου", "Στην Πηγή μια Κοπέλα", "Αετοί", "Η Γενιά μας"μια τεράστια καριέρα στην ελληνική ροκ σκηνή.

Ακούστε τους...

Powered by eSnips.com

Δισκογραφία...

1. Άνθρωπε 1971

Ο πρώτος δίσκος για τους Poll έρχεται το 1971 με τον δίσκο ''Άνθρωπε'' πρόκυται για τον δίσκο που έχει τα περισσότερα γνωστά τραγούδια σε όλους μας.



















1. Poll Means Love
2. Φόβοι μου
3. Ψάχνω να βρώ τον φίλο μου
4. Στην πηγή μια κοπέλα
5. 2000 λόγοι
6. Ο Παρασκευάς κι ο Θωμάς
7. Και μιλόντας για τους ανθρώπους
8. Ο Γέρος
9. Χρώματα
10. Piccadilly Circus
11. Γιατι έχει μακρυά μαλλιά
12. Σήμερα και αύριο
13. Πέστε μου τι θέλω
14. Η γενιά μας
15. Έλα ήλιε μου
16. Άνθρωπε αγάπα

Στη πηγή μια κοπέλα...



2. "Λευκό" 1972

Ο δεύτερος δίσκος για τους Poll έρχεται το επόμενο χρόνο (1972) πρόκυται για έναν δίσκο ισάξιο με τον ''Άνθρωπε'' με τραγούδια όπως το ''Αετοί'' κ.α


















1. Ο Ρυθμός
2. Ξημερώνει
3. Δε θα σαι μάρτυς
4. Πες της μαιμούς να μην με πειράζει
5. Ελένη
6. Οσες φορές
7. Μια μέρα βροχερή
8. Μάνα
9. Σαν πέρναγε ο χειμώνας
10. Ποιός μπορεί να πιστέψει
11. POLL MEANS LOVE
12. Μολυβιες φωτογραφίες
13. Αετοί

Αετοί...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου