Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2009

Λευκή συμφωνία

Το γρούπ Λευκή συμφωνία δημιουργήθηκε το 1984 στην Αθήνα, απο τους Θοδωρή Δημητρίου φωνή, Σπύρο Χαρίσης τύμπανα, Τάκης Μπαρμπαγάλας κιθάρα, μέλος των "Forwand Music Quintet" και "Red mist" και Διογένης Χατζηστεφανίδης μπάσο. Μετα απο την κυκλοφορία δύων δίσκων γνωρίζουν την αποθέωση απο το ελληνικό ροκ κινό όταν γύρισαν σε video clip το κομμάτι "Κοιτάζοντας Πίσω" το οποίο μεταδόθηκε από το MTV. Αυτή η κίνηση δεν τους έκανε μόνο γνωστούς στην Ελλάδα αλλά και στη Ευρώπη.



Ακούστε τους...


Powered by eSnips.com

Δισκογραφία...

1. "Ηχώ του πόθου" 1988























1
. Θα είμαι πολύ μακριά
2. Προβάλλει μπροστά μου
3. Το φεγγάρι αιμορραγεί
4. Ηχώ του πόθου
5. Φωνές στο σκοτάδι
6. Κοιτάζοντας πίσω
7. Όλα τα πρόσωπα καίγονται
8. Στα όνειρά μου
9. Όταν αλλάζουν τα χρώματα
10. Το φεγγάρι αιμορραγεί ΙΙ

Κοιτάζοντας πίσω...



2. "Λευκή συμφωνία" 1993






















1.
Θα είμαι εκεί
2. Άγγιξε τη φωτιά
3. Στη δική μου πόλη
4. Φύγε μπροστά
5. Θέλω να έχω ένα καλύτερο κόσμο
6. Μία βίαιη χαρά
7. Τροχός των ονείρων
8. Καινούργια ένωση
9. Όσα μπορώ να δώ
10. Μυστική γιορτή
11. Ξανά και για πάντα
12. Taste it
13. Mighty wings
14. wheel of dreams
15. Move the world

Ένα μέρος να κρυφτώ...



3. "Μυστικοί κήποι" 1994






















1.
Μυστικοί κήποι
2. Η βροχή πέφτει δυνατά
3. Λευκό φως
4. Νεκροί άγγελοι
5. Ένα μέρος να κρυφτώ
6. Ποιος θα διώξει μακριά τη θλίψη
7. Μυστικοί κήποι (live)
8. Η βροχή πέφτει δυνατά (live)
9. Ένα μέρος να κρυφτώ (live)
10. Πολύ μακρiά (live)
11. Το φεγγάρι αιμορραγεί (demo)

Μυστικοί κήποι...



4. "Λευκή συμφωνία IV χρώματα" 1996






















1.
Το μέλλον είναι τώρα
2. Απο μια μεγάλη φωτιά
3. Κάθε στιγμή
4. Ανθρώποι
5. Ενα
6. Κύμα
7. Θα σε χρειαστώ
8. Υμνος
9. Χρώματα
10. Σε καλώ
11. Δε θα χεις χαθεί
12. Αντίθετα στη ροή
13. Να μείνω ζωντανός
14. Ολα αυτά που σε σκοτώνουν

Δε θα χεις χαθεί...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου